Grohe

Η ΛΕΚΑΝΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ SENSIA ARENA

SENSIA ARENA
SENSIA ARENA

Στην Ιαπωνία, ο ανταποκριτής της Handelsblatt, Martin Kjolling, πήρε συνέντευξη από τον επικεφαλής του παγκόσμιου ομίλου LIXIL, Kinya Seto, σχετικά με τις λεκάνες μπιντέ του μέλλοντος.
Η συνέντευξη συντονίστηκε από το τμήμα επικοινωνίας στην Ιαπωνία, με δεδομένα που παρείχε η ομάδα EMENA.

Ο Martin Kjolling επισκέφθηκε ένα showroom στην Ιαπωνία και εντυπωσιάστηκε ευχάριστα από την ιστορία των λεκάνων ντους και την τεχνογνωσία της GROHE.

Η λεκάνη του μέλλοντος είναι η δικτυωμένη λεκάνη!

Στην Ιαπωνία, η τουαλέτα είναι ένας χώρος υψηλών προδιαγραφών. Η τεχνολογία που ενσωματώνεται στις λεκάνες μπιντέ είναι ακόμα πιο σημαντική από τα συνηθισμένα gadgets που χρησιμοποιούμε καθημερινά, επειδή συμβάλλουν στην υγεία και την ευημερία μας. Οι Ιάπωνες χρησιμοποιούν κάθε δυνατή ψηφιακή τεχνολογία προς όφελος της ανθρωπότητας. Μια επίσκεψη στις τουαλέτες των εγκαταστάσεων της Lixil, ενός από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές υλικών κατασκευής και εξοπλισμού μπάνιου στον κόσμο, είναι πραγματικά ένα ταξίδι στον χρόνο της ιαπωνικής κουλτούρας υψηλής τεχνολογίας στις τουαλέτες.
Μπορείτε να δείτε παραδείγματα των πρώτων λεκάνων μπιντέ που χρησιμοποιήθηκαν μαζικά τη δεκαετία του 1960, καθώς και τη λεκάνη του μέλλοντος – μια ρομποτική τουαλέτα για ηλικιωμένους στην εποχή του Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT).

ΛΕΚΑΝΗ ΚΡΕΜΑΣΤΗ SENSIA ARENA ΛΕΥΚΗ 39354SH1 GROHE

Original price was: 3.367,00 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 3.237,70 €.

1-3 ημέρες

Κρεμαστή Λεκάνη Sensia Arena, Οριζόντιας Αποχέτευσης, Λευκής Πορσελάνης με Ενσωματωμένο Κάλυμμα και Λειτουργίες Χρήσης Μπιντέ και Στεγνώματος από τη Grohe.

Ο Yutaka Ando, προγραμματιστής προηγμένων ηλεκτρονικών για τις λεκάνες μπιντέ της Lixil, εξηγεί: “Οι τουαλέτες IoT μας είναι βαρόμετρα υγείας. Μια τουαλέτα – πρώτα και κύρια – πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο άνετη για τον χρήστη. Η ενσωματωμένη τεχνολογία συμβάλλει στο αυτόνομο άνοιγμα του καπακιού της λεκάνης χωρίς επαφή, αρκεί να πλησιάσετε σε αυτή. Τα καθίσματα ζεσταίνονται γρήγορα κατά τις ψυχρότερες περιόδους του έτους. Τα ιόντα πλάσματος εξουδετερώνουν όλα τα επιβλαβή βακτήρια και μικρόβια.

Η διαδικασία του ξεπλύματος και το κλείσιμο του καπακιού είναι αυτόματα στο τέλος της χρήσης. Το μέλλον της γηριατρικής φροντίδας έγκειται στις λειτουργίες του καθίσματος της τουαλέτας: η τεχνητή νοημοσύνη αναλύει το σχήμα και τη σύσταση των προϊόντων αφόδευσης και εισάγει τα αποτελέσματα σε ένα ψηφιακό αρχείο ασθενούς. Με αυτόν τον τρόπο, το ιατρικό προσωπικό μπορεί να λάβει άμεσα αποτελέσματα και να εξάγει συμπεράσματα για την υγεία.

Ο επικεφαλής της Lixil, Kinya Seto, δηλώνει ότι η λεκάνη μπιντέ καθορίζει μια εννοιολογική κατεύθυνση στο μπάνιο. “Οι λεκάνες μπιντέ είναι ένα βασικό προϊόν για εμάς,” λέει σε συνέντευξή του. “Έχουμε πολλές ιδέες για ψηφιακές εφαρμογές. Η ιατρική επιστήμη είναι μία από αυτές.” Η ψηφιακή τεχνολογία θα πρέπει να βοηθήσει στην επίλυση του παγκόσμιου προβλήματος της έλλειψης φροντιστών για ηλικιωμένους. Άλλες παγκόσμιες εταιρείες επίσης κάνουν βήματα προς αυτή την κατεύθυνση: η Toyota έχει αναπτύξει αυτοματοποιημένες συσκευές που βοηθούν τους νοσηλευτές να σηκώσουν ασθενείς που έχουν υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο κατά την αποκατάσταση. Η Panasonic παρέχει ιατρικούς διανομείς για οικονομική χρήση πόρων στα φαρμακεία. Επιπλέον, το ρομπότ Hospi ήδη διανέμει φάρμακα σε ορισμένα νοσοκομεία.

Η Γερμανία εδώ και χρόνια εξετάζει γενικά την ψηφιακή τεχνολογία, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην αντιστάθμιση της έλλειψης νοσηλευτικού προσωπικού. Σύμφωνα με το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Υγείας, η μέση ηλικία στη Γερμανία είναι ήδη περίπου 46 ετών. Αυτό είναι το υψηλότερο επίπεδο στον κόσμο και θα συνεχίσει να αυξάνεται. Το υπουργείο προβλέπει ότι αυτό θα αυξήσει επίσης την ανάγκη για ιατρική φροντίδα καθώς οι χρόνιες ασθένειες αυξάνονται με την ηλικία.

Η GROHE δεν είναι μόνο ένα παγκόσμιο brand για υψηλής ποιότητας γερμανικά είδη υγιεινής ως μέρος του ιαπωνικού ομίλου Lixil, αλλά είναι αναμφισβήτητα και η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτό. Η Lixil είναι υπεύθυνη για την τεχνολογία των λεκάνων μπιντέ, ενώ η GROHE έχει δημιουργήσει ένα ποιοτικό προϊόν σχεδιασμού. Ο Seto αναγνωρίζει την επιτυχία: “Η λεκάνη ντους της GROHE είναι το προϊόν που είναι πιο περιζήτητο στην Ευρώπη. Και πώς ξέρετε αν η τεχνολογική ηγεσία ανήκει πραγματικά στους Ιάπωνες και όχι στους Γερμανούς.

Έτσι, η επιχειρηματική ιδέα είναι να δημιουργήσουμε δικτυωμένες τουαλέτες για μεγάλες δημόσιες και ιδιωτικές εγκαταστάσεις, όπως κτίρια γραφείων. Λέξεις-κλειδιά – προληπτική συντήρηση, έλεγχος κίνησης, αποδοτικότητα, ψηφιακές τεχνολογίες όπως “Air-in Wonder-Wave”. Η πραγματική αποστολή των προηγμένων λεκάνων μπιντέ είναι η δυνατότητα ευρείας χρήσης από τους κατοίκους των αναπτυσσόμενων μεγαλουπόλεων και η διατήρηση των υδάτινων πόρων των ωκεανών του κόσμου.

Αφήστε μια απάντηση